Knygos
Eil. Nr. | Pavadinimas | Autorius | Išleidimo metai | Naudojimo įmonėje pradžia | Kas skaito knygą |
1 | Verbalinio elgesio metodas | Dr.Mary Lynch Barbera ir Tracy Rasmussen | 2021 | 2021 12 22 | Džiuljeta Pikelytė |
2 | Verbalinio elgesio metodas | Dr.Mary Lynch Barbera ir Tracy Rasmussen | 2021 | 2021 12 22 | Ilona Tertelienė |
3 | Logopedo knyga 2 | E. Šliauterienė, Dž. Pikelytė | 2021 | 2021 12 22 | Sigita Liukpetrienė |
4 | Logopedo knyga 2 | E. Šliauterienė, Dž. Pikelytė | 2021 | 2021 12 22 | Erlanda Rimšienė |
5 | Logopedo knyga 2 | E. Šliauterienė, Dž. Pikelytė | 2021 | 2021 12 22 | Jolanta Bružauskienė |
6 | Tavo teigiamas kelias | E. Karmaza, E.Kasperavičiūtė ir kt. | 2004 | 2021 12 29 | |
7 | Mokytis padedantis vertinimas | D. Wiliam | 2020 | 2021 12 29 | |
8 | Tiltai | N. Sturlienė | 2007 | 2021 12 29 | |
9 | Tiltai | N. Sturlienė | 2007 | 2021 12 29 | |
10 | Priklausomybių anatomija | L. Bulotaitė | 2009 | 2021 12 29 | |
11 | Smurtas mokykloje:prevencija ir pagalba | E. Karmaza, N. Grigutytė, E.G. Karmazė | 2007 | 2007 06 29 | |
12 | Smurtas mokykloje:prevencija ir pagalba | E. Karmaza, N. Grigutytė, E.G. Karmazė | 2007 | 2007 06 29 | |
13 | Smurto prevencija | J. Gilligan | 2002 | 2022 01 03 | |
14 | Vaikų, patyrusių seksualinę prievartą, ir jų artimųjų reabilitacija ir reintegracija (psichologams) | N. Grigutytė, E. Karmaza, S. Kemerienė | 2004 | 2022 01 03 | |
15 | Vaikų, patyrusių seksualinę prievartą, ir jų artimųjų reabilitacija ir reintegracija (soc. darbuotojams ir soc.pedagogams) | N. Grigutytė, E. Karmaza, S. Kemerienė | 2004 | 2022 01 03 | |
16 | 7 efektyvių paauglių įpročiai | S.Covey | 2006 | 2022 01 03 | |
17 | Už tylos sienos | N. Žemaitienė | 2006 | 2022 01 03 | |
18 | Už tylos sienos | N. Žemaitienė | 2006 | 2022 01 03 | |
19 | Ką kiekvienas vaikas turi žinoti apie smurtą | A. Kurienė | 2012 | 2022 01 03 | |
20 | Moterys, kurios myli per stipriai | R. Norwood | 2010 | 2022 01 03 | |
21 | Tu gali man padėti | Z. Tomilinienė | 2010 | 2022 01 03 | |
22 | Vaiko teisės ir pareigos | D. Kabašinskaitė, S. Povilėnaitė | 2004 | 2022 01 03 | |
23 | Psichologinis šeimos konsultavimas | G. Navaitis | 2002 | 2022 01 03 | |
24 | Jaučiuosi visiškai išsekusi | H. Vollmer | 1998 | 2022 01 03 | |
25 | Kaip suvaldyti tuos neklaužadas | S. Cowley | 2008 | 2022 01 03 | |
26 | Prevencinio darbo grupės veikla bendrojo lavinimo mokykloje | O. Merfeldaitė, A. Railienė | 2007 | 2022 01 03 | |
27 | Gyvenimo įgūdžių ugdymas V-VIII kl. | L. Bulotaitė ir kt. | 2005 | 2022 01 03 | |
28 | Gyvenimo įgūdžių ugdymas IX-X kl. | L. Bulotaitė ir kt. | 2005 | 2022 01 03 | |
29 | Socialinė pedagogika:teorija ir praktika (soc. ugdymas IX) | G. Kvieskienė ir kt. | 2005 | 2022 01 03 | |
30 | Socialinė pedagogika:teorija ir praktika (soc. ugdymas IX) | G. Kvieskienė ir kt. | 2005 | 2022 01 03 | |
31 | Vostanovlenije samosti | H. Kochut | 2002 | 2022 01 03 | |
32 | Šizofrenija | O. Davidonienė, N. Petrauskienė | 1999 | 2022 01 03 | |
33 | Drauge su vaiku (psichol. patarimai tėvams) | L. Bulotaitė ir kt. | 2000 | 2022 01 03 | |
34 | Raidos ir gerovės įvertinimas (interviu su tėvais) | S. Lesinskienė, G. Gintilienė ir kt. | 2004 | 2022 01 03 | |
35 | Veiksminga mokyklų lyderystė | R. J. Marzano, T. Waters ir kt. | 2011 | 2022 01 03 | |
36 | Gal girdėjai, gal matei:i ir y, u ir ū? | A. Kvičiuvienė | 2014 | 2016 03 10 | |
37 | Klausau, girdžiu, tariu, rašau | A. Fiurst, L. Paulauskienė ir kt. | 2015 | 2016 03 10 | |
38 | Pirminis mokinio gebėjimų vertinimas bendrojo ugdymo mokykloje | L. Rupštaitienė, V. Gegieckienė ir kt. | 2013 | 2016 03 10 | |
39 | Žaisk ir kalbėk | A. Andrianova | 2015 | 2016 03 10 | |
40 | Ką kiekvienas vaikas turi žinoti apie smurtą ir kaip išlikti saugiam | A. Kurienė | 2007 | 2022 01 03 | |
41 | Galiu padėti savo vaikui | Ž. Arlauskaitė | 2007 | 2007 06 29 | |
42 | Disleksija-nuo įvetinimo iki įveikos | R. Gedutienė | 2018 | 2022 01 03 | |
43 | Disleksijos archipelagas | R. Gedutienė | 2017 | 2022 01 03 | |
44 | Pagalbos galimybės aktyvumo ir dėmesio sunkumų turintiems vaikams | A. Dervinytė-Bongarzoni | 2008 | 2022 01 03 | |
45 | Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos ir elgesio sutrikimų, ugdymas | R. Juškuvienė, A. Luneckienė ir kt. | 2008 | 2022 01 03 | |
46 | Kodėl nemiela mokykla? | R. Giedrienė, O. Monkevičienė | 1995 | 2022 01 03 | |
47 | Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, ugdymo turinio individualizavimas | R. Kišonienė, R. Dudzinskienė | 2007 | 2022 01 03 | |
48 | Į pagalbą mokytojui ir mokyklai | R. Dudzinskienė, R. Kišonienė | 2008 | 2022 01 03 | |
49 | Inkliuzinis ugdymas ir veikla klasėje vidurinėje mokykloje | Europos specialiojo ugd. plėtotės agentūra | 2005 | 2022 01 03 | |
50 | Ankstyvoji intervencija vaikystėje | Europos specialiojo ugd. plėtotės agentūra | 2010 | 2022 01 03 | |
51 | Švietimo paslaugų teikimo ypatumai | Europos specialiojo ugd. plėtotės agentūra | 2006 | 2022 01 03 | |
52 | Mokinių specialiųjų poreikių, pasiekimų ir pažangos vertinimas inkliuzinėje aplinkoje | Europos specialiojo ugd. plėtotės agentūra | 2007 | 2022 01 03 | |
53 | Ankstyvoji intervencija vaikystėje | Europos specialiojo ugd. plėtotės agentūra | 2005 | 2022 01 03 | |
54 | Vaikams apie neįgaliųjų teisių konvenciją | V. Gevorgianienė, E. Norvaišienė | 2009 | 2022 01 03 | |
55 | Šiuolaikinės specialiosios ir socialinės pedagogikos problemos | J. Ambrukaitis | 1999 | 2022 01 03 | |
56 | Specialiųjų poreikų vaikų pažinimas ir ugdymas | J. Ambrukaitis | 2001 | 2022 01 03 | |
57 | Iškritusių iš švietimo sistemos mokinių grąžinimo ir iškritimo iš mokyklos prevencijos modelis | D. Burkauskienė ir kt. | 2008 | 2022 01 03 | |
58 | Kartu su vaiku | I. Bankauskienė ir kt. | 2012 | 2022 01 03 | |
59 | Prekyba moterimis ir vaikais | E. Karmaza ir kt. | 2005 | 2022 01 03 | |
60 | Smurto prevencija mokyklose | Europos taryba | 2005 | 2022 01 03 | |
61 | Tėvams apie narkotikus. Kaip apsaugoti vaikus? | A. G. Davidavičienė | 2002 | 2022 01 03 | |
62 | Kuriame mokyklą be patyčių | R. Povilaitis ir kt. | 2007 | 2022 01 03 | |
63 | Individualus darbas su nusikalsti linkusiu vaiku | R. Žukauskienė | 2006 | 2022 01 03 | |
64 | Lankomumo problemų prevencija mokykloje | D. Ulčinskaitė | 2008 | 2022 01 03 | |
65 | Iškritusių iš mokyklos mokinių grąžinimas | K. Ignatavičienė | 2008 | 2022 01 03 | |
66 | Kaip vertinti prevencijos efektyvumą? | A. Astrauskienė ir kt. | 2007 | 2022 01 03 | |
67 | Psichoaktyvių medžiagų vartojimo prevencijos mokymo programa mokinių tėvams | I. Bankauskienė ir kt. | 2009 | 2022 01 03 | |
68 | Kūrybiškumas vaikų darželyje | I. Becker-Textor | 2001 | 2022 01 03 | |
69 | Mano vaikas mokinys | R. V. Pivorienė, J. Šabliauskienė | 2011 | 2022 01 03 | |
70 | Garsų diferencijavimo katalogas | J. Pukenytė-Pauliukonienė, I. Žemaitėlytė | 2019 | 2022 01 03 | Jolanta Bružauskienė |
71 | Daiktavardžio vienaskaitos ir daugiskaitos katalogas | J. Pukenytė-Pauliukonienė | 2022 01 03 | Jolanta Bružauskienė | |
72 | Pasakos apie tave ir mane | L. Krukauskienė | 2014 | 2022 01 10 | Dalia Klumbienė |
73 | Patyčios mokykloje | D. Olweus | 2017 | 2022 02 22 | Kristina Gelažauskienė |
74 | Patyčios mokykloje | D. Olweus | 2017 | 2022 02 22 | |
75 | Patyčios mokykloje | D. Olweus | 2017 | 2022 02 22 | |
76 | Teisės į sveikatos priežiūrą paradoksas | I. Baranauskienė | 2020 | 2022 10 31 | Dovana |
77 | Negalia ir sveikatos priežiūra | I. Baranauskienė | 2021 | 2022 10 31 | Dovana |
78 | Žmonės su negaliomis sveikatos sistemoje: aktualijos sveikatos darbuotojų edukacijos kontekste | L. Rupšienė, M. Ratkevičienė, R. Saveljeva | 2021 | 2022 10 31 | Dovana |
79 | Gydymas žaidimu | K.Fried, Ch. McKenna ir kt. | 2022 | 2022 11 29 | Liana Brazdeikienė |
80 | Gydymas žaidimu | K.Fried, Ch. McKenna ir kt. | 2022 | 2022 11 29 | Aušra Žiobakienė |
81 | Gydymas žaidimu | K.Fried, Ch. McKenna ir kt. | 2022 | 2022 11 29 | Jurgita Vainauskienė |
82 | Gydymas žaidimu | K.Fried, Ch. McKenna ir kt. | 2022 | 2022 11 29 | Gintarė Jonaitienė |
83 | Aš mokausi rašyti | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Džiuljeta Pikelytė |
84 | Aš mokausi rašyti | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Sigita Liukpetrienė |
85 | Aš mokausi rašyti | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Jolanta Bružauskienė |
86 | Aš mokausi rašyti | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Rita Nemčiauskienė |
87 | Priešmokykl. amžiaus vaikų fonolog. kalbos sutrik. įveik. programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2022 | 2022 11 29 | Džiuljeta Pikelytė |
88 | Priešmokykl. amžiaus vaikų fonolog. kalbos sutrik. įveik. programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2022 | 2022 11 29 | Sigita Liukpetrienė |
89 | Priešmokykl. amžiaus vaikų fonolog. kalbos sutrik. įveik. programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2022 | 2022 11 29 | Jolanta Bružauskienė |
90 | Priešmokykl. amžiaus vaikų fonolog. kalbos sutrik. įveik. programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2022 | 2022 11 29 | Rita Nemčiauskienė |
91 | Fologinio sutrikimo įveikimo programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Džiuljeta Pikelytė |
92 | Fologinio sutrikimo įveikimo programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Sigita Liukpetrienė |
93 | Fologinio sutrikimo įveikimo programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Jolanta Bružauskienė |
94 | Fologinio sutrikimo įveikimo programa | D. Mačiūnienė, D. Šukienė | 2021 | 2022 11 29 | Rita Nemčiauskienė |
95 | Klaipėdos universitetas. Senųjų pastatų istorijos | V. Safronovas, V. Jokubauskas | 2020 | 2022 12 21 | Dovana |
96 | Vaikų neurosensomotorikos sutrikimai: apžvalga, vertinimas ir įveika | Autorių grupė | 2022 | 2022 12 21 | Dovana |
97 | Socialinių istorijų rašymo gairės | Ch. Williams, B. Wright | 2023 | 2023 10 02 | Monika Pranauskienė |
98 | Socialinių istorijų rašymo gairės | Ch. Williams, B. Wright | 2023 | 2023 10 02 | Renata Remeikienė |
99 | Socialinių istorijų rašymo gairės | Ch. Williams, B. Wright | 2023 | 2023 10 02 | Dalia Bortnikienė |
100 | Socialinių istorijų rašymo gairės | Ch. Williams, B. Wright | 2023 | 2023 10 02 | |
101 | Ką galvoja mano vaikas? | T. Carey | 2022 | 2023 10 16 | Vidas Karvelis |
102 | Žaidžiu jausmus: baimė | L. Cirtautienė, G. Meslinienė | 2012 | 2023 10 23 | Natalija Zukhbaya |
103 | Žaidžiu jausmus: liūdesys | L. Cirtautienė, G. Meslinienė | 2012 | 2023 10 23 | Natalija Zukhbaya |
104 | Žaidžiu jausmus: pyktis | L. Cirtautienė, G. Meslinienė | 2012 | 2023 10 23 | Natalija Zukhbaya |
105 | |||||
106 | |||||
107 | |||||
108 | |||||
109 | |||||
110 | |||||